MORGEN VLIEGEN - Reisverslag uit Heusden, België van Jop Zee - WaarBenJij.nu MORGEN VLIEGEN - Reisverslag uit Heusden, België van Jop Zee - WaarBenJij.nu

MORGEN VLIEGEN

Blijf op de hoogte en volg Jop

05 September 2014 | België, Heusden

Morgen is het dan zover. Ik moet om 10:30 vliegen. Dan vlieg ik naar Seattle eenmaal op Seattle moet ik overstappen naar Pasco. Als ik op Pasco ben dan staat daar iemand van de organisatie in Amerika op mij te wachten. Met hem of haar rij ik dan naar Ukiah.
Ik ben erg benieuwd wat me te wachten staat maar heb er vooral erg veel zin in. Een ding weet ik al wel. Als ik aankom in Ukiah ben ik kei kapot.

Groeten,
Jop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 11764

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: