HOUDOE - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jop Zee - WaarBenJij.nu HOUDOE - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jop Zee - WaarBenJij.nu

HOUDOE

Blijf op de hoogte en volg Jop

06 September 2014 | Nederland, Schiphol

Ik sta nu in de rij bij de gate. Bijna het vliegtuig in. Dan ben ik echt in Amerika. Het is nu wel echt heel erg spannend. Maar ik ben vooral nieuwsgierig hoe het adelijk daar zal zijn.
Gezonden spanning noemen ze dit. Zodra ik in Amerika ven laat ik dit gelijk weten.
Gr. Jop

  • 06 September 2014 - 17:56

    Leen:

    Hoi Job,

    Goede spanning is altijd goed.
    Een hele fijne ries en een goede aankomst in de grote stad.

    Groeten,

    Leen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 11755

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: