VLIEGTUIG - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu VLIEGTUIG - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

VLIEGTUIG

Blijf op de hoogte en volg Jop

07 September 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

Dit is een eerder geschreven reisverslag.
Voor het eerst helemaal alleen vliegen. In Amsterdam ging het al fout. Ik liep per ongeluk naar de verkeerde gate. Gelukkig kwam ik hier op tijd achter.
Ik zit nu in het goede vliegtuig hoor. Veel Amerikanen (dat merk je wel) maar ook heel wat Aziaten.
Mik moet nog 4 uur vliegen en dan overstappen naar Pasco. Wel saai hoor helemaal alleen vliegen.
Voor de mensen die het graag willen weten. Ik vlieg met een Airbus A330 volgens mij. En in totaal is het 7.817 km.

Gr. Jop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 11747

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: