WI-FI - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu WI-FI - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

WI-FI

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

20 September 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

Hey Nederlanders,

Jaaaaaa ik zit in de middle of noware. Dat had je misschien al door maar nu is de wi-fi er ook nog uitgegaan.
Ik zal bij het begin beginnen. We hadden een stroom storing. Die 5 minuten duurde. Ik hoorde van ons mam dat zo'n storing soms wel 1 dag kon duren. Maar de wi-fi was dus ook uitgevallen. Onze wi-fi komt van school maar ik denk dat op school een paar instellingen moeten worden gedaan. Om het weer werkend te krijgen. Want de wi-fi ligt er nu nog uit. Sommige hebben geluk en hebben een gratis wi-fi kunnen vinden maar ik niet. Mijn telefoon of laptop kan geen free wi-fi vinden.
Ik schrijf dit blog dan ook van een andermans computer. Ik weet niet hoelang de wi-fi storing nog gaat duren maar ik hoop niet al te lang.
Het voelt nu wel of ik echt in de middel of noware zit. Haha

Ik heb gezien dat me blog al meer dan 400 keer is bezocht ik ben er echt heel blij om dat zoveel mensen genieten van mijn blogs. Dat wilde ik even zeggen.

Groetjes uit het kleine en wi-fi loze Ukiah,
Jop

  • 20 September 2014 - 10:26

    Annemarie Drost:

    Hey Jop,

    Ik heb al je reisverslagen gelezen, wat een avontuur! Echt alles is anders dan thuis hè?
    Heb je al een beetje leuk contact met je huis-en klasgenoten en welke nationaliteiten hebben ze allemaal?

    Dat Engels zal nog wel lastig zijn, maar zal vanzelf beter gaan.

    Leuk om je zo te volgen, wij missen je een beetje hier.
    Ben benieuwd naar je verdere avonturen!! :-)
    Zet hem op!!!

    Groetjes, Annemarie

  • 20 September 2014 - 20:45

    Gerard Van Tuyl:



    Hoi Jop,

    Zoals ik jou ken ga jij het helemaal maken daar.

    veel succes.

    groetjes, Lucas ( den Eelder.)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 11756

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: