NIEUWE MENSEN - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu NIEUWE MENSEN - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

NIEUWE MENSEN

Blijf op de hoogte en volg Jop

01 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

Hallo mensen en niet mensen,

Ik heb weer een kleine update!!! Er zijn nieuwe mensen aangekomen. Dit was eigenlijk al een aantal dagen geleden alleen mijn blog werkte niet. Er zijn nieuwe mensen bij gekomen. 3 Mexicanen. Twee van hen zijn in een ander dorm en één is bij ons in de dorm. Dit was eigenlijk wat ik even wilde vertellen.
Gr. Jop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 11765

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: