Kerstmis!! - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu Kerstmis!! - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

Kerstmis!!

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

29 December 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

Hallo iedereen,

Graag wil ik beginnen met: “Ik wens iedereen het beste voor het nieuwe jaar”.
Nu ga ik vertellen over het verhaal waar iedereen zo op gewacht heeft kerstmis.

Op Christmas Eve deden we de joke presents. Iedereen had van die dingen gekocht waar je later aan denkt van wat moet ik hier toch mee. Ik had een bordje gekocht met de tekst: “No stupid people after this point”. Maar er waren ook penissen en dat soort vreemde dingen. Dit was heel erg grappig. Er waren heel veel vreemde dingen.
Op kerst ochtend was de Kerstman langs geweest. En we hebben onze cadeautjes nog opengemaakt voor dat we hadden ontbeten. Er waren heel wat cadeautjes en we hadden dan ook erg trek na al de cadeautjes.
We hadden een erg lekker kerst ontbijt maar dat was nog niets met het kerst diner. Wauw, wat was dat lekker zeg. We hadden steek met sweet potatoes (mijn favoriet) en nog wat andere lekkere dingen. Het was echt super lekker.
Verder stond ik wel erg versteld van dat we zo veel vrijetijd hebben met kerstmis. Ik dacht altijd dat er geen vrijetijd was en dat we een heel dag programma hadden. Maar dat viel dus heel erg mee.

Dat was mijn korte kerst verhaal.

Gister zijn we naar de indianen geweest. Er was een soort dans wedstrijd. Er waren allemaal indianen en die gingen dansen. Het was erg leuk om te zien hoe ze dat deden. Ik heb nu dus ook echte indianen gezien. Kan ik dat ook weer schrapen van mijn lijstjes.

Natuurlijk willen jullie de foto’s zien en ik wil ze ook proberen te uploaden alleen we hebben niet de beste wi-fi dus misschien komen ze niet.

Ook zal er op 1 Januari om 19:00u op radio HTR weer een nieuw uitzending klaar staan van Jop in de USA. Luisteren kan via 105.7FM (gemeente Heusden) en htrmedia.nl (wereldwijd).

Groeten uit het gezelligste plaatsje in de hele USA,
Jop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 11763

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: