HAPPY NEW YEAR - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu HAPPY NEW YEAR - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

HAPPY NEW YEAR

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

01 Januari 2015 | Verenigde Staten, Ukiah

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!

Ik wens iedereen veel gezond en geluk voor het nieuwe jaar.

Wat ik met oud en nieuw heb gedaan?? We hadden eerst een film gekeken om onze tijd te vullen voor dat het 12 uur was. Toen het 5 voor 12 was hebben we de film gestopt en zijn we naar buiten gegaan daar was iemand die wat romeinse kaarsen aan het afsteken was.
Buiten hebben we afgeteld van 5 naar 0. Iedereen heeft iedereen gelukkig nieuwjaar gewenst. Daarna hadden we nep champagne en toen gingen de meeste mensen naar huis. Wij hebben toen nog een spelletje gespeeld in de woonkamer tot 3 uur. We hebben toen in de woonkamer geslapen maar we sliepen pas om half 5. Haha.
Het was een lange maar zeker gezellige dag.

Gr. Jop

  • 16 Januari 2015 - 12:43

    Annemarie Drost:

    Ha die Jop,

    Ik had je natuurlijk al terug-'geappt', (die fantastische nieuwjaarsboodschap van jou!)
    Ik volg je belevenissen regelmatig, leuk om te zien dat je het daar zo goed naar je zin hebt én volgens mij gaat je Engels als een trein! !
    Vorig jaar om deze tijd zat je hier nog te zwoegen, wow wat is er inmidddels veel gebeurd!
    Geniet er nog lekker van!!!
    Groetjes uit Holland,
    Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 11750

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: