GRADES - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu GRADES - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

GRADES

Blijf op de hoogte en volg Jop

25 Januari 2015 | Verenigde Staten, Ukiah

Hoi,
Tijd voor een klein maar fijn blogje. Ik heb namelijk niet zoveel bijzonders te melden. Alleen mijn grades. Het zijn de Amerikaanse cijfers dus A is goed F is slecht.

Amerikaanse literatuur - B
Multimedia design - A
Earth and Space science - B-
Biologie - C
Astronomy - C

Dit zijn mijn grades. Voor de rest is er deze week niet zo veel gebeurt maar luister a.s. Donderdag wel weer naar Jop in de USA. Om 19:00 op radio HTR.

Greets from the USA,
Jop van der Zee

• 26 Januari 2015 - 12:42

Jacqueline:

Jop, TOP! Mooie cijfers. Kun je trots op zijn. Nog heel veel succes daar, en vooral met het maken van je programma. Fijn dat we je hier kunnen horen op HTR.

groetjes, Jacqueline

• 29 Januari 2015 - 19:23

Leen:

Goede cijfers Jop, ga zo door en gij zult spinazie eten.
    Zit heerlijk te luisteren naar je ingestuurde muziek.
    Ook hier zitten ze te wachten op goede basketballers, er schijnen er in Heusden niet veel rond te lopen.
    Nog een fijn half studiejaar met veel scores.

Groeten,

Leen

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014