NOG STEEDS ALLES GOED - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu NOG STEEDS ALLES GOED - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

NOG STEEDS ALLES GOED

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

02 Februari 2015 | Verenigde Staten, Ukiah

Hallo,

Hierbij wil ik even zeggen dat met mij nog steeds alles goed is. Het basketbal zoals normaal niks gewonen. En Ukiah is ook nog steeds Ukiah.
Op school gaat ook nog alles goed. En natuurijk mijn met broers hier is het ook nog hartstikke gezellig.

Voor de rest heb ik eigenlijk niet heel veel bijzonders te melden. Over twee weken ga ik dan met PAX (mijn amerikaanse organisatie) naar Hawaii.

Dat was het dan wel een beetje. We hadden een rustig weekje.

Gr. Jop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 11748

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: