HAWAII AND MORE... - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu HAWAII AND MORE... - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

HAWAII AND MORE...

Blijf op de hoogte en volg Jop

02 Maart 2015 | Verenigde Staten, Ukiah

Hallo iedereen,

Sorry voor dit laten blog. Maar we hadden internet problemen in de dorm dus moest ik het op school uploaden.

Laten we de maand even samenvatten wat er nu eigenlijk allemaal is gebeurt. Een van de dingen is Hawaii. Wat echt super geweldig was. Ik heb echt heel veel gedaan gesnorkeld, gesurft, gekanood, gezeild en heel veel van het eiland en cultuur gezien. Hawaii is echt een geweldig eiland. Het was misschien wel een van de beste weken in mijn ex-change jaar. Ik heb daar heel veel nieuwe vrienden gemaakt. En ik mis het wel. Dat was dus al een week die ik niet had geschreven.

Ook heb ik niet verteld dat de basketbal eindelijk is afgelopen. Het was een enorm lang seizoen met enorm veel wedstrijden en enorm veel training en bijna geen vrije tijd. En waar deden we het voor namelijk om de laatste plaats te behalen. Wat ook een kunst is.

Ja en dat was het. De foto's wil ik nog uploaden wanneer de internet het beter doet en ik heb ook al een filmpje gemaakt van Hawaii maar ook die kan ik nog niet op YouTube plaatsen. Voor de rest kan je donderdag 5 maart weer luisteren naar Jop in de USA op radio HTR. (www.htrmedia.nl)

Groeten vanuit het internet loze Ukiah,
Jop van der Zee

  • 21 Maart 2015 - 20:40

    Annemarie:

    Ha die Jop,

    Weer een berichtje uit Drunen.
    Wat een leven, wow.....
    Naar Hawai, dat moet fantastisch zijn geweest als ik het zo lees en dan weer lekker skieën, super!!
    Ik zag nog geen foto's van de laatste tijd, maar dat zal nog wel komen.
    Geniet lekker verder, we horen (lezen) wel weer hoe het allemaal verder gaat!


    Groetjes,
    Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 11754

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: