Prom and Grades - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu Prom and Grades - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

Prom and Grades

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

20 April 2015 | Verenigde Staten, Ukiah

Hallo mensen,

Je leest het goed er is alweer een nieuw blog. Wat gaat die tijd toch snel. De tijd gaat alleen maar sneller en sneller.
Deze week kan ik vertellen dat we een prom hebben gehad. En dat was geweldig. Het was een echt Amerikaans prom met alles erop en eraan. We gingen naar John Day toe en daar hebben we onszelf omgekleed toen zijn we naar een zaal gegaan waar we met iedereen hebben gegeten. We zijn daarna naar een zaal gegaan waar we hebben gedanst. En om 11 uur was het feestje afgelopen en ging iedereen naar huis. Ik ben nog steeds moe. Haha.
Prom was heel erg gezellig de foto’s zal ik nog eens op Facebook plaatsen en misschien ook nog op mijn blog alleen ik heb de foto’s nog niet die komen namelijk nog.
Verder heb ik ook mijn cijferlijst weer binnen en die ziet er ook weer goed uit namelijk het volgende:

Nieuws – A
Schrijven – A-
Wiskunde 1 – C-
Aardrijkskunde – C
Amerikaanse Literatuur – A-
Earth Science – B
Marketing – B
Composition – B+
Research Science – B+
Website design – A
Multimedia Design – A
Yearbook – A
Data Processing – A

Daar ben ik dus ook weer te vrede mee.
Groeten,
Jop

  • 20 April 2015 - 11:50

    Jacqueline:

    Hi Jop!

    Mooie cijferlijst joh. Ik zie dat je nét zo goed bent in wiskunde als ik...Nog met terugwerkende kracht gefeliciteerd met je verjaardag. Wat leuk dat je familiebezoek kreeg die dag, maakt het allemaal nog extra leuk. En dan straks jouw live-uitzending op de radio...ben benieuwd! heel veel plezier nog en we keep in touch.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 11759

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: