Mijn Weekend - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu Mijn Weekend - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

Mijn Weekend

Blijf op de hoogte en volg Jop

14 Mei 2015 | Verenigde Staten, Ukiah

Hallo iedereen,

Belooft is belooft hier heb je dan het verhaal van wat ik vorig weekend heb gedaan. Alweer te laat ik heb gewoon te veel plezier in de laatste drie weken. Want volgend weekend is alweer het laatste weekend van de 3 Thailanders en de Italiaan. En dan is het nog maar 1 week voordat de andere vertrekken en de laatste week ben ik alleen met Bruna als exchange student. (Bruna is van Brazil).

Nou mijn weekend was een erg lang weekend. We vertrokken namelijk op vrijdag om 8 uur s’ morgens op weg naar atletiek. Onze eerste stop was bij een punt waar je over de rotsten kon kijken en daar zag je dan de indianen tekeningen op de muur gemaakt. Dat zag er echt super gaaf uit. De stop daarna was in een museum waar fossielen waren opgesteld. Er waren super grote maar ook super kleintjes. Het was echt super interessant. Die stop daarna stopte we bij the pained mountians. Dat waren bergen van heel zacht zand en die waren rood gestreept door een speciaal stofje die uit de grond komt. Daarna reden we in een keer door naar het huis van de vader en moeder van onze coach. Daar sliepen de jongens die nacht. Als avond eten waren we pizza gaan eten en daarna door gereden naar het huis waar de meiden zouden slapen. Dat was bij de zus van onze coach. Daar hebben we nog even marshmallows geroosterd en daarna zijn we naar ons “huis” gegaan en direct gaan slapen. De volgde ochtend kwamen de meiden naar onze slaap plek om te ontbijten. En zijn we vertrokken naar het atletiek veld. Op het veld was het een gewone normale training. Niet al te veel bijzonders. Die avond hadden we hamburgers als avond eten en sliepen we weer op onze plekjes. De volgende ochtend zijn we vroeg vertrokken terug naar Ukaih. Dus we hadden een gehele weekend trip.

Dit was mijn weekend.

Gr. Jop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 11741

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: