De laatste keer - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu De laatste keer - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

De laatste keer

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

03 Juni 2015 | Verenigde Staten, Ukiah

Hallo iedereen,

Ik mag het dan ook zeggen het is voor mij ook bijna tijd om naar huis te gaan. Mijn de laatste dag is aangebroken. Morgen wordt ik naar het vliegveld gebracht en dan ga ik mijn reis naar huis beginnen. Dit wordt dan waarschijnlijk ook mijn laatste blog.

Maar niet getreurd want morgen avond kan je naar de laatste van Jop in de USA luisteren. Ik zal hierin verschillende interviews hebben met mensen in Ukiah. Dus ook wanneer ik waarschijnlijk in het vliegtuig naar huis zit kan je toch van mij genieten.

Okay mijn laatste paar dagen hier zat ik dus niet in de dorm. Iedereen was al weg dus dan zou ik de enige zijn in de dorm. Ze hebben mij bij Kari geplaatst waar ik nu zit met ook nog een ander exchange kid, Bruna van Brazil. Die blijft hier nog tot de 6de. Dus ik ben niet alleen.

Toch vind ik het wel een fijn idee om morgen naar huis te gaan. Ik mis nu toch wel iedereen. En ik mis nu ook wel de radio en ok mijn bed en ook wel stiekem de Nederlandse taal.

Houdoetjes en tot vrijdag,

Jop

  • 04 Juni 2015 - 01:03

    Jacqueline Fenn:

    Jop, goede reis terug en welcome back to Holland and HTR!! Jouw stoel wacht op je in de studio...
    Tot snel,
    Jacqueline en de rest van de HTR-ers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 11767

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: