EVEN EEN UPDDATE - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu EVEN EEN UPDDATE - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

EVEN EEN UPDDATE

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

20 September 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

Hey hoi,

Ten eerste wil ik even zeggen de wifi is gemaakt.
Ik hoorde uit een betrouwbare bron dat de meeste mensen graag wilde weten hoe een schooldag er voor mij uitziet.
Mijn eerste wekker gaat om 6:30 mijn tweede om 6:45 maar ik kom toch altijd om 6:50 uit mijn bed omdat het altijd koud is als ik wakker word.
De school begint om 7:45. Ik heb thuis dan al ontbeten. Mijn eerste les is altijd biology dat dan hebben we om 8:45 breakfast alleen dat kost geld vandaar dat wij thuis ontbijten. Om 9:00 begint Algebra 1 dat is zooo saai want dat vrouwtje praat een beetje vreemd. 9:30 begint Global geography dat is een soort aardrijkskunde niet mijn favoriet maar het is niet erg. 10:00 heb ik American literaure dat is mega saai dat is alleen maar voorgelezen worden. Maar het verbeterd wel mijn lees skils. 11:00 begint Earth and space science. Dat is veel schrijf werk maar wel intrerestant. Het gaat over alle planeten. Om 12:00 hebben we lunch. We kunnen dit op school doen dan hebben we een dienblad met van die muurtjes. Leuk toch. Maar dat kost ook geld en en wij maken het dus ook thuis in zo een zakje bij het kopje foto's kan je het zien.
Na de lunch om 12:30 heb ik US history. Daar hebben we nu net een hoofdstuk van afgesloten dat ging over het ontdekken van Amerika waar Nederland dus ook en rol in heeft gespeeld. Om 1:30 heb ik dan Astronomy dit lijkt erg op Earth and space science alleen dit gaat over het hele heelal. Na Astronomy beginnen de leukere vakken. Met op 2:00 multimedia design dat is allemaal dingen ontwerpen. 2:30 hebben we yearbook dat is een soort van foto's maken en stukjes schrijven. En om 3:15 heb ik PE dit is gym. Na PE ben ik uit dit is om 3:45. Ik heb dan nog soccer training. Na de soccer training hebben we eten en dan is mijn dag al weer om. Dit is trouwens mijn dag van maandag tot en met donderdag vrijdag ben ik vrij!!!!!

Gister zijn we trouwens naar de musical Oliver geweest dit was een erg leuke musical. Alleen hij duurde wel erg lang. School gaat wel dingen met ons doen daar ben ik wel blij om dat we niet alleen thuis zitten en helemaal niks doen.
Op vrijdag zaterdag en zondag doen we dat. Een beetje een blog schrijven en de was doen maar ik ruim ook mijn kamer op. Ik weet nog niet wat ik morgen ga doen maar het zal niet zo veel bijzonders zijn.

Ik zal bij dit blog een foto doen van waar ik ons huis staat. Waar ik trouwens zit met 10 mensen (2 duitsers, 1 iteliaan, 1 koreaan 1 fin en 4 taise en 1 amerikaan) waar er misschien nog wat bijkomen maar dat laat ik nog wel weten als dat zover is.

Als er nog vragen of dingen zijn kan je altijd een reactie achter laten en ik zal je vraag via de mail antwoorden of in een van mijn blogs!!!

Gr. Jop


  • 22 September 2014 - 20:02

    Jacqueline:

    Hi die Jop!

    Zo te lezen ga je lekker daar...grappig om te zien dat er steeds meer Amerikaans in je mails te lezen valt. Nog even en dan schrijf je alleen nog maar in American language.
    En NU al koud daar? Dat belooft wat voor de winter. Brrrrr

    Groetjes Jacqueline

Tags: USA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 11786

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: