Gaat super snel - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu Gaat super snel - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

Gaat super snel

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

26 Mei 2015 | Verenigde Staten, Ukiah

Hallo iedereen,

Hellaas ben ik alweer te laat met een blog maar ook deze keer denk ik er een hele goede rede voor te hebben. Ten eerste is de internet opnieuw stuk in de dorm en ten tweede ik had er geen behoefde aan want...

Zondag ochtend zijn de twee Duitsers naar Portland vertokken en vliegev volgende week terug naar Duitseland. Het was dus al erg terurig. Toen hoorde we in de avond ook nog dat een van de Mexicanen van zijn fiets was gevallen e dat was niet echt heel goed afgelopen. Hij was naar het ziekenhuis gebracht en heeft een aantal hechtingen. Aan een oor is hij half doof en zijn nek doet ook pijn. Hij moet heel veel rust nemen. Hij is nu alweer terug in de dorm maar ze weten nog niet of hij volgende week terug mag vliegen.
En als je dacht dat het dat al was dan ben ik nog niet klaar want vanochtend zijn er namelijk ook twee Thaiboys terug naar Thailand want bij hun is de school al twee weken begonnen. Dus ook vanochtend begon de dag heel erg raar.

Nu zit ik op school en zijn de laatste drie dagen van de school begonnen. Ik zie jullie allemaal wel in 9 dagen. Tot dan!!

Houdoe,
Jop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 11780

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: