terug in de tijd - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu terug in de tijd - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

terug in de tijd

Blijf op de hoogte en volg Jop

17 Mei 2015 | Verenigde Staten, Ukiah

Hey hoi,

Hebben jullie een leuk weekend gehad?? Ik namelijk wel.
We zijn namelijk zaterdag naar tri cities geweest. Dat is die grote mall waar ik ook mijn Exchange jaar heb gestart. Ik zal je even terug nemen naar die tijd.
Ik kwam namelijk in Pasco aan rond de middag en we moesten wachten tot een andere jongen aankwam dus bracht iemand mij naar die mall. Ik hoefde natuurlijk niks te hebben want ik was er net een paar minuten. Dus toen heb ik daar rond de 4 uur gewacht tot die Italiaan aan kwam. Ik was echt super moeën heb daarom ook niet veel van de reis naar Ukiah mee gemaakt.

Dat was het heel even in het kort. Maar daar zijn we dus nu weer geweest. Daar ben ik dus mijn Exchange jaar begonnen en daar hebben we dus ook ons laatste uitstapje gemaakt. Nog maar drie weken voor ik iedereen weer kan zien en spreken. Ik kijk daar nu toch ook wel een beetje naar uit hoor.

Voor de rest is er niet heel veel gebeurt dit weekend.

GR. Jop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 11777

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: