WEKELIJKSE UPDATE - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu WEKELIJKSE UPDATE - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

WEKELIJKSE UPDATE

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

27 September 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

Hey!!!

Gister hadden we onze tweede voetbal wedstrijd! En die hebben we gewonnen!!!!!!! met 1-0. Nou dat wilde ik even zeggen.
Verder heb ik deze week een schoolweek gehad. Het is wel vermoeiend om de hele dag Engles aan te horen en niet ik weet ook niet altijd waar ze het over hebben maar gelukkig heb ik 3 dagen om bij te slapen.
Vandaag gaan er twee mensen van kamers ruilen en maandag komen er 4 Mexicanen. 2 van hen gaan naar een ander huis en 2 van hen komen hier. Misschien gaan er nog mensen van dit huis ook naar dat andere huis maar dat is nog niet zeker. Ik ga in ieder geval niet naar dat andere huis. Want ik vind het hier goed en ik heb hier mijn eigen kamertje en ik heb geen zin om alles weer te gaan verhuizen.

Afgelopen donderdag was het dan zover de aller eerste uitzending van Jop in de USA. Ik vond het leuk! Elke laatste donderdag van de maand is er een uitzending.
Ik probeer ook nog zo af en toe iets op youtube te posten zo ben ik nu bezig met een rondleiding door mijn huis maar die is nog niet af. Er staat al 1 video op met verschillende leuke foto's. http://m.youtube.com/channel/UC8DjPih61it4PZP6_z8qyJA dit is de link. Hier kan je alle video's vinden.

Voor de rest heb ik eigenlijk niet zo veel meer te vertellen zodra er weer iets gebeurd zet ik het op mijn blog en anders heb je volgende week weer een wekelijkse update.

Groeten uit het "overbevolkte" Ukiah,
Jop

  • 30 September 2014 - 21:28

    Cees:

    Hee Jop,

    Wat is je youtube account ?
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 11789

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: