PIDI - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu PIDI - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

PIDI

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

04 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

Je zal nu wel denken wat is Pidi.
Pidi is de hond van Anne. Anne is soms ons mam. Wanneer Anne ons mam is dan is Pidi onze hond. Pidi is een geweldige hond. Hij loopt met ons mee naar school en terug naar huis. Maar soms loopt hij ook mee naar de voetbal training.
Pidi heeft nu ook een bijnaam poepie pedi. Ik zal dat verhaal eens vertellen.
We zaten op de bank een beetje te niksen. Tot we opeens iets heel vies roken we dachten het is een verstopte wc. Ik loop naar de wc om te kijken wat het is en ik passeer mijn kamer zie ik in mijn kamer een grote vloeibare drol liggen en het stok.
Gelukkig heeft mam het goed schoon gemaakt en rook het niet meer. Maar het was wel echt heel heel vies.
Voor de rest is Pidi wel oké. Ik vind Pidi wel geinig.
Houdoe,
Jop

• 05 Oktober 2014 - 10:36

Oma:

Wat leuk van pidi. Hoewel de hoop was natuurlijk minder leuk.
    Luna is een nachtje in het hondenpension geweest en is nu
    Helemaal schor. Wel rustig. Groetjes oma

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014