HAPPY HALLOWEEN - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu HAPPY HALLOWEEN - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

HAPPY HALLOWEEN

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

02 November 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

Boe, schrok je?

Tijd voor een leuk verhaaltje over Halloween.

Woensdag hadden we pompoenen gemaakt voor Halloween. Dit was erg leuk. We moesten samen doen ik deed samen met Austin. We hadden een pompoen gemaakt met twee gezichten. LOL
Donderdag hadden we een voorstelling van de school deze was erg grappig. Sorry ik ben vergen foto's ervan te maken.
Gisteren hadden we dan het echte Halloween feest. We hebben "trick or treat" gedaan. Dit was erg leuk. Je gaat dan langs alle deuren en zegt dan "trick or treat" en dan krijg te snoep. Ik heb een foto ervan gemaakt hoeveel ik heb gekregen. Het is echt heel erg leuk want je loopt gewoon met een groep en gaat gewoon alle huizen langs. Ik heb nu ook gelijk meer van Ukiah gezien want er waren plaatsen waar ik nog niet was geweest.
Toen we klaar waren met "trick or treading" waren we nog even naar het kerkhof geweest. Waarom? Omdat sommige menen dat wel "leuk" vonden. Eng was het niet hoor maar wel erg donker.
En toen was Halloween voorbij.
Halloween was weer een geweldige ervaring van iets dat je in Nederland niet snel zal mee maken. Ze zien je al staan in je bananen pak.

Verder deze week is er niet zo veel gebeurt.

Goodby,
Jop van der Zee

  • 02 November 2014 - 10:31

    Mama:

    Lieve Jop, we hadden je gisteren natuurlijk al gesproken en je verhaal van Halloween gehoord. Maar super om het nog even te lezen vooral de foto's erbij zijn erg leuk. Gaaf hoor in je bananenpak. Hoe kan het hè, dat je op sommige plaatsen nog niet geweest was. Voorlopig kun je vooruit met snoepen!!!
    Fijne zondag veel liefs van ons, kus mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 11812

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: