Rooster - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu Rooster - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

Rooster

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

19 Januari 2015 | Verenigde Staten, Ukiah

Hallo mensen,

Vorige week had ik geen blog geschreven. Ik was het een vergeten sorry daarvoor. Maar vandaag in mijn blog heb ik mijn nieuwe rooster. Ik zal dan ook niet wachten om het jullie te vertellen.
7:45 – Current Events – In deze klas kunnen we huiswerk maken.
8:15 – Creative Writing – Verhalen schrijven
8:45 – Breakfast
9:00 – Algebra 1 – Wiskunde
9:30 – Global geography – Aardrijkskunde
10:00 – American Literature – Lezen
11:00 – Earth and space science – Alles over de aarde
12:00 – Lunch
12:30 – Marketing – Student store bijhouden
1:00 – Composition – Verhalen schrijven (Dinsdag en donderdag) | Research Science (maandag en woensdag)
1:30 – Data Processing – Word, Powerpoint, excel
2:00 – Multimedia design – Photoshop
2:30 – yearbook
3:15 – Wordpocessing – snel leren typen
3:45 - school is out.
Dit is mijn rooster voor elke dag van maandag tot donderdag.

Dit weekend hadden we zoals gewoonlijk ook weer twee basketbal wedstrijden en in de wedstrijd van zaterdag had ik gescoord!! Whoooo!! Ik was zo blij!!
Voor de rest is dit weekend en het vorige weekend niet zo veel bijzonders gebeurt. Ik denk dat we deze week onze punten krijgen en die zet ik dan natuurlijk volgende week op mijn blog.

Greets,
Jop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 11806

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: