KORT MAAR KRACHTIG - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu KORT MAAR KRACHTIG - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

KORT MAAR KRACHTIG

Blijf op de hoogte en volg Jop

08 Februari 2015 | Verenigde Staten, Ukiah

Zo daar ben ik weer met en nieuw blog. En aan de titel kan je het misschien al zien maar er is niet zo heel veel gebeurt deze week.

Volgende week is er een kans dat er geen blog is omdat ik dan in Hawaii zit maar ik ga het wel proberen. Maar die week daarna krijg je zeker een blog van mij met alles erop en eraan.

Deze week heb ik wel mijn basketbal foto gekregen. Ik zal hem proberen op mijn blog te zetten maar ik kan niks beloven omdat het internet hier niet al te goed is.

Groetjes vanuit de US,
Jop

  • 11 Februari 2015 - 09:34

    Gepke:

    Lieve Jop,

    Wat tof dat je naar Hawaï gaat. Ga je daar lekker vakantie houden of zit er ook 'werk' aan vast?
    Ik hoop dat je heerlijk op het warme zand kunt relaxen.
    Hebben jullie veel sneeuw? Kun je vaak skiën, of ben je te druk met school en andere dingen?
    Ik wens je een heerlijke week op Hawaï toe, lekker genieten van de zon!

    Heel veel liefs en groetjes uit Amersfoort, Gepke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 11803

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: