SPRING BREAK - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu SPRING BREAK - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

SPRING BREAK

Blijf op de hoogte en volg Jop

19 Maart 2015 | Verenigde Staten, Ukiah

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Deze week is er eigenlijk niet zo heel veel gebeurt. Ik kan zeggen dat atletiek is begonnen en dat we de derde periode is afgesloten.
Morgen gaan we skiën. Daar heb ik ontzettend veel zin in. Zaterdag is dan een dag dat we de drom opruimen en de schoolbus schoonmaken en dan gaan we naar LAS VEGAS!! De stad van de casino's, hotels, outlets en dichtbij de grand canyon. Daar heb ik dus ook mega veel zin in.
Ik zal eens kijken of ik een blogje vanuit Las Vegas kan schrijven want voor internet in het hotel moeten we betalen.
Misschien schrijf ik zaterdag nog een blogje.
Vergeet vooral niet a.s. donderdag naar radio HTR te luisteren want dan is er weer een uitzending van Jop in de USA.

GR. Jop

• 20 Maart 2015 - 14:37

Oma En Opa :

Lieve Jop,

Wij hebben net je blog gelezen. Wat leuk dat je naar Las Vegas gaat.
    Veel glitter en glamour en bling bling denken we. En waarschijnlijk heel veel licht!
    We wensen je heel veel plezier daar. Ga je nog een gokje wagen?
    Hartelijke groetjes van opa, oma en Gepke

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014