Bezoek - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu Bezoek - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

Bezoek

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

13 April 2015 | Verenigde Staten, Ukiah

Hallo iedereen,

Ja ik weet het ik ben opnieuw laat maar dit keer heb ik een echt goed excuus. Ik was namelijk niet eens in Ukiah vorige week. Mijn vader, opa en broer kwamen namelijk hier op bezoek. Ik heb ze eerst de school laten zien daarna zijn we naar de dorm gegaan en toen hebben we nog even een rondje in Ukiah gelopen.
We zijn eerst naar Pendelton gereden daar hebben we geslapen en plannen gemaakt voor de volgende dag. De volgende dag zijn we richting Portland gegaan. We zijn over “the Brige of Gods” geweest. En toen naar de dam. We hebben daar gezien hoe ze stroom maken met behulp van de stroming van de rivier. Het was toen al aan het regenen maar toen we uit het museum kwamen ging het alleen maar harder regen dus besloten we een beetje terug te rijden waar we een hotel hadden gezien. De volgende dag toen het al mooier weer was vervolgde we onze toch naar Portland langs de watervallen, die heel erg mooi waren. Toen we in Portland waren gingen we eerst wat te eten zoeken want sommige hadden trek. We hebben toen ook een bezoek aan de Japanse tuin gebracht. Deze tuin was erg mooi. We hebben hier ook foto’s van die zal ik ook even uploaden.
De volgende dag gingen we op weg naar de grote oceaan. Dit was erg mooi en vanuit daar zijn we door gereden naar Astoria. Daar hebben we even het maritiem museum gezien. En zijn we naar een toren geweest waar we een vliegtuigje naar beneden konden gooien. En daarna gingen Bram en ik ze zoeken.
En toen was het alweer de laatste hele dag die we hebben en die hebben we besteed door in Astoria naar de zeeleeuwen te gaan en wat maken die een herrie zeg. Echt niet normaal. We zijn ook nog terug naar de zee gegaan om een wrak te zien dat elk jaar een paar centimeter verder in het zand zakt. We zijn toen aan de Washington kant van de Columbia River terug gereden. In Portland zijn we toen nog even naar OMSI geweest dat was een super leuk museum. En daarna zijn we in ons bed gedoken en gaan slapen. Want de volgde morgen moesten we vroeg op om mij naar Ukiah te sturen en zelf terug naar Nederland te gaan.

Voor de rest heb ik hier mijn eerste atletiek wedstrijd gehad en die gingen niet al te goed. Ook ben ik hier jarig geweest en heb ik dus een echte “Amerikaanse” verjaardag gehad met cake en gezelligheid.

Houdoetjes en de groetjes,
Jop van der Zee

Tags: USA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 11790

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: