Veul vur wénig - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu Veul vur wénig - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

Veul vur wénig

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

26 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

Hey hallo,

Mensen wat gaat de tijd toch snel. Dat ik hier voor de eerste keer was lijkt alweer 10 jaar geleden. Het begint nu toch wel steeds meer te wennen.
Eer gisteren zijn we naar Tri cities geweest daar kon je kleren kopen heb ik niet gedaan want ik heb nog genoeg. Heb ik nu wel spijt van want ik had eigenlijk een muts en dunne handschoentjes nodig. Daarna zijn we naar de walmarkt geweest dat is een gigantisch grote winkel waar alles mega goedkoop is. Een soort Action. Veul vur wénig en dat is waar we van houden.
In de walmarkt heb ik een kostuum gekocht voor Halloween. Je kan niet echt zeggen dat je er snel van schikt want die waren uitverkocht dus heb ik maar gewoon een gigantisch grappig kostuum gekocht. Je kan hieronder de foto's zien. Hahaha. Foto's waar ik het draag krijg je na Halloween. Hahaha
Verder is er aanstaande donderdag weer een nieuwe uitzending van Jop in de USA op radio HTR. Je kan hem beluisteren om 19:00 en de herhaling is op 13 Novermber zelfde tijd. Luisteren kan via 105.7FM of htrmedia.nl.
Verder heb ik niks meer te vertellen.

Houdoetjes en de groetjes,
Jop van der Zee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 11769

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: