LAS VEGAS - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu LAS VEGAS - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

LAS VEGAS

Blijf op de hoogte en volg Jop

29 Maart 2015 | Verenigde Staten, Ukiah

Hallo iedereen,

Daar ben ik weer met een nieuw blog. En deze keer ga ik het hebben over Las Vegas. Want je las vorige keer al dat ik daar was. Eerst wil ik even zeggen dat je mijn video over Las Vegas nu kan bekijken. http://youtu.be/oLSeD4sfyzw
De reis ernaar toe was erg lang. We hebben iets van vijftien uur in de bus gezeten. Gelukkige had iedereen een hele bank voor hem zelf en konden we slapen. Als je er naar Las Vegas toe gaat moet je heel Nevada door en in Nevada is nog minder dan niks. Het is een lange weg omringt door zand. We hadden dus niet heel veel te bekijken tot aan Las Vegas.
We kwamen rond drie uur aan in Las Vegas. We hadden dan eerst vrije tijd want mr. Corber moest ons nog in checken. We hadden iets van een half uur dus zijnde met een hele groep de Las Vegas Boulevard gelopen. Niet helemaal hoor maar een klein stukje. Toen we in het hotel terug kwamen heb ik even mijn spullen uitgepakt en gedoucht. Daarna zijn we nog even de stad in geweest en naar de toren. Want in ons hotel hadden we de hoogst toren van Vegas. We hadden een geweldig view over de hele stad. Daar hebben we dus een aantal foto's genomen. Ik was helaas vergeten om daar te filmen dus dat is niet in het filmpje. Sorry...
We hadden dan in totaal drie dagen vrije tijd. Maar echt vrije tijd. We mochten overal heen waar we maar wilde. En daar genoten we dan ook zeker van. We hadden alleen de regel dat we om elf uur in het hotel moesten melden maar daarna mochten we weer naar buiten maar wel met minstens één iemand anders.
We zijn in heel veel outlets geweest en ook heel veel hotels hebben we bezocht. Het was echt geweldig. Als ik 21 ben wil ik zeker nog eens terug. Ik heb de casino's al gezien. Ook van binnen want dat is hoe je naar je hotel kamer moet. Maar dan wil ik ook wel eens een klein gokje wagen. Want dat is toch eigenlijk waarom Las Vegas beroemd is. Maar ook zonder de casino's was Las Vegas al geweldig want ik heb de water show gezien die was geweldig en de vulkaan uitbarsting wat je ook niet vaak ziet. En de hele gave hotels. De meeste hotels hebben wel iets speciaals. Ik heb een Egypties hotel gezien. Een hotel van Rome. Eentje van Parijs en zo kan ik nog wel even door gaan. Heel veel glimmer en glamour veel limousines. Las Vegas was echt een gigantisch gave ervaring. Ik wil zeker nog eens terug.

Voor de rest zou ik vandaag geskied hebben maar het ging niet door jammer genoeg.

Ik laat volgende week weer weten hoe het met mij gaat.
Groetjes vanuit de USA,
Jop van der Zee

• 30 Maart 2015 - 07:49

Mama:

Lieve Jop,
    Super om je verslag van Las Vegas te lezen. Hadden je verhaal al door de telefoon gehoord maar toch. Keek erg uit naar het filmpje maar helaas doet deze het niet!
    Kun je daar even naar kijken?
    Liefs mama