KAMERTJE - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu KAMERTJE - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

KAMERTJE

Blijf op de hoogte en volg Jop

07 September 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

De reis met de auto was lang en ik was heel erg moe. Ik heb ook een groot deel geslapen.
Er zijn veel verschillende studenten. Maar allemaal ongeveer 16 tot 18. Van wat ik heb gezien. Want ik was zo moe dat omgeflikkerd begaan slapen.
Mijn kamer is erg klein en ik heb geen kamer genoot. Dat is wel jammer. Maar in zo een kleine kamer is dat oom wel weer fijn. Haha

Gr. Jop

  • 08 September 2014 - 21:26

    Leen:

    Fijn te horen dat alles goed is verlopen.
    Nu je kamer nog wat uitbouwen en de feesten kunnen beginnen.
    Hopelijk gaat alles naar wens met de andere studiegenoten.

    Groeten,

    Leen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 11781

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: