EERSTE SCHOOLDAG - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu EERSTE SCHOOLDAG - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

EERSTE SCHOOLDAG

Blijf op de hoogte en volg Jop

09 September 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

Mijn eerste echte Amerikaanse schooldag. Het was indrukwekkend maar ook irritant. Ik verstond niet heel veel van wat ze zeiden. Ik heb wel veel leuke vakken. Ik mocht alles zelf kiezen maar uit elke "soort" moest ik er sowieso 1 hebben. De categorieën zijn:
- sociaal studies
- business / math
- language arts
- scienc
Over een paar manden hoop ik het wel te kunnen volgen. Met mijn huiswerk heb ik Daan weer niet zo een groot probleem want als ik iets niet snap vraag ik het gewoon.
Houdoetje en de groetjes,
Jop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 11788

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: