EERSTE VOETBAL WEDSTRIJD - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu EERSTE VOETBAL WEDSTRIJD - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

EERSTE VOETBAL WEDSTRIJD

Blijf op de hoogte en volg Jop

13 September 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

Vandaag had ik mijn eerste voetbalwedstrijd. Het was een slechte wedstrijd we hebben verloren met 5-4.
Ik heb wel op elke positie gestaan. Ik begon als wissel toen moest ik rechts midden toen werd ik er weer uitgehaald en toen moest ik links midden. Na de pauze werd ik gewisseld met links voor en ik ben geëindigd links achter.
Wel jammer dat we hebben verloren maar het was ook onze eerste wedstrijd. Volgende keer beter hoop ik.

Gr. Jop

  • 15 September 2014 - 08:15

    Gepke:

    Beste Jop,

    Wat leuk om je te volgen en je belevenissen mee te kunnen lezen.
    We kijken elke dag weer uit naar een nieuw stukje op je blog. Je bent echt in een andere wereld terecht gekomen! Wat een avontuur.
    Leuk dat je in het voetbal team zit. Welke positie ligt je het meest?
    Succes met je volgende wedstrijd!

    Groetjes Gepke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 11813

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: