SORRY BEETJE KORT - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu SORRY BEETJE KORT - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

SORRY BEETJE KORT

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

15 December 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

Hallo dames, heren, jongens, meisjes, honden, katten en iedereen die dit leest en niet is genoemd,

Daar ben ik weer met een nieuw blog dat lees je inderdaad goed.
Met mij gaat het goed. Alles is nog steeds super hier. Volgens mij lees je dat ook elke keer haha. Gisteren en eergisteren was de wi-fi eruit waarom dat weet niemand. Maar leuk niemand het. Twee dagen zonder wi-fi dat was voor vele twee lange dagen.

Verder hebben we ook eergisteren en gisteren weer een basketbal wedstrijd gespeeld en die gingen beter als vorige keer maar we hebben nog niet gewonnen die van vrijdag hadden we goed verloren en die van gisteren zal ik even beschrijven.
We stonden de hele tijd voor tot op het laatste moment toen kregen ze een aantal vrije worpen omdat wij fouten maakten. En toen hadden zij dus gewonnen.

Ja dat was mijn weekend. En op school gaat nog steeds alles goed niet zo veel bijzonders dus. Alleen dat donderdag iedereen naar TSA was dat is een soort klas waarmee je dan 3 keer per jaar dingen gaat doen als luisteren naar mensen. Ik heb het niet dus het was lekker rustig op school.

Sorry voor mijn korte blog. Maar volgende week ben ik er weer hoor.
Houdoe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 11797

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: