GEWONNEN OF VERLOREN?? - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu GEWONNEN OF VERLOREN?? - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Jop Zee - WaarBenJij.nu

GEWONNEN OF VERLOREN??

Door: Jop van der Zee

Blijf op de hoogte en volg Jop

08 December 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

Jaaaaaaa we hebben vrijdag en zaterdag onze eerste basketbal wedstrijd gespeeld. En we hebben...

Sorry ik zal eerst even hallo zeggen.
Hallo lezers en lezeresen,

Met mij nog steeds alles goed. Ik heb het nog steeds goed naar mijn zin hier en dat is belangrijk niet waar?? En daar in Nederland ik ben wel benieuwd hoe het daar met iedereen gaat.

Nu verder naar de basketbal wedstrijd.
Vrijdag ochtend om 9 uur zaten we in de bus op naar Josehp. De reis was 3 uur maar ik vind een schoolbus toch fijner reizen dan een auto. Omdat in een schoolbus geen riemen omhoeft en dus gewoon kan liggen. Maar okay we hebben even gestopt om te plasen en wat te eten. Joseph is heel erg mooi we konden de bergen erg goed zien. Ik zal als de internet mee werkt wat foto’s op mijn blog gooien.
De meiden hadden de eerste wedstrijd en dat ging best slecht. Ze deden hun best maar we hebben maar 2 weken getraind. Het was 60 – 7 ofzo ik weet het niet meer precies. Alleen de 7 weet ik zeker.
Daarna hadden we onze wedstrijd en wij waren ook slecht. Om dezelfe rede. Bij ons was het iets van 70 – 20. Niet echt super inderdaad.
We moesten daar op school slapen dat was leuk want de jongens sliepen in de bibliotheek en de meiden in het klas lokaal ernaast. Ik kan je verzekeren slapen in een bibliotheek is een hele ervaring maar de vloer ligt niet echt lekker.
De volgende dag hadden we dan onze de meiden weer een wedstrijd dit keer was het 60 – 4. Hoeveel de tegenstanders scorden weet ik bij alle wedstrijden niet meer precies.
En je kan het al raden wij hadden de wedstrijd erna. En ook deze wedstijd ging niet al te goed. 70 – 35 maar wel beter als de vorige.

We hebben dus al twee wedstrijden gespeelt. Ik weet niet of we volgede week weer een wedstrijd hebben maar dat zal best kunnen.

Deze week dus alleen de basketbal wedstrijd.
Volgende week weer een nieuw blog,
Jop van der Zee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jop

Mijn naam is Jop en ik ga een schooljaar naar Amerika. Wil je meer van me lezen en mijn verhalen volgen? Hier kun je precies zien waar ik heen ga en wat ik daar doe. Hartstikke gezellig toch??

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 11824

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 December 2014

SCHOOL YEAR AMERIKA

Landen bezocht: